vineri, 5 februarie 2010

Declaratii de dragoste de Ziua Indragostitilor pentru iubit(a)

Trimite de Ziua Indragostitilor o declaratie de dragoste iubitului/iubitei

  • Cand te-am vazut prima oara mi-a fost frica sa nu te plac. Cand te-am placut, mi-a fost frica sa nu te iubesc . Cand te-am iubit, mi-a fost frica sa nu te pierd... iar acum mi-e frica sa traiesc fara tine. Te iubesc.
  • Exista 4 etape catre fericire : 1.eu 2.tu 3.inimile noastre 4.noi doi impreuna
  • Dragostea e lucrul acela intangibil care ne face multumiti cu ceea ce avem si nemultumiti de ceea ce sintem.
  • Pentru o lume intreaga esti o singura persoana. Dar pentru mine esti o lume intreaga.
  • I-am cerut lui D-zeu o floare si mi-a dat o gradina.I-am cerut un copac,mi-a dat o padure.I-am cerut un rau,mi-a dat un ocean.I-am cerut un inger si mi-i te-a dat pe tine!
  • Sa tii la cineva este usor, dar sa faci pe cineva sa tina la tine este greu. Ma tot intreb cum ai reusit asa de repede sa ma faci sa tin la tine
  • Tot ce vreau este ca la "judecata de apoi" sa pot spune : "da. Dar am avut iubirea!". Asadar mai lasa-ti-ma sa traiesc!
  • Daca ma urasti trage in mine cu arcul, dar ai grija sa nu ma nimeresti in inima pentru ca acolo te afli tu.
  • Credeam ca viata este nedreapta cu mine si mi-a dat multe motive ca sa o urasc. Dar acum, cum as putea uri viata asta minunata care mi te-a dat pe tine ?
  • Un duh mi-a promis 3 dorinte.Eu i-am spus ca nu vreau 3,nici macar 2,ci una singura:Mi-as dori sa te am pe tine!
Lasa un mesaj cu o declaratie de dragoste daca crezi ca esti mai inspirat(a) decat noi.

Mai multe pe lamultiani.ggb.ro>>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love is...
© Mesaje, urari si felicitari de dragoste de Ziua Indragostitilor - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace