marți, 20 ianuarie 2009

Mesaje funny de Ziua Indragostitilor

  • Suflam in aceiasi punga de auroloac si ne iubeam in canal pe conducta aia mare care alimenta doua cartiere impunatoare, pentru noi Valentine's Day era doar o zi obisnuita in care furam portofele si desenam pe ele inimioare..
  • Nu ma incanta cu nimic ca a venit Valentine's Day si nu ma nici un ban, e ca si cum le-ai zice lu' Horea Closca si Crisan ca nu-i tragi pe o roata de lemn...i tragi pe una de Mertan
  • Nu stiu ce o sa se intample cu noi acum ca Brucan nu mai e sa faca profetii..sper ca de Ziua Indragostitilor sa primim si noi o casa in care sa traim fericiti cu astia 10 copii...
  • Iti dau acest mesaj de Ziua Indragostitilor pentru ca sunt baiat adevarat, ne incalzim unul pe altul de cand de la RADET ne-am debransat...
  • Nu ti-am dat mesaje de Sfantul Valentin sau Dragobete nu pentru ca nu am minte, de Ziua Indragostitilor eu te iubesc mai presus de cuvinte
  • Chiar trebuie sa-ti dau un mesaj SMS de Valentine's Day..sa pierd timp si bani?!...Cand dragostea noastra este un roman de 10 volume scris de Zeul Iubirii intr-o mie de ani...
  • Decat sa ne plictisim cu mesaje de Sfantul Valentin mai bine punem ban la ban si o dam pe vin
  • Mai e putin si Ziua Indragostitilor bate la usa, te rog nu-ti mai lua haine mulate cand ai trei metri de gusa
  • Sa il iertam pe bietul Cioaca, macar acum de Sfantu' Vali, ca-n timp ce puscaria il incearca...Elodia-i la plaja-n Bali.
  • Am avut un an frumos si am ascultat mereu a iubirii placa si necazurile au disparut ca Elodia de langa Cioaca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love is...
© Mesaje, urari si felicitari de dragoste de Ziua Indragostitilor - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace