sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Mesaje/Urari/Sms/Dedicati/Statusuri noi de Sfantul Valentin 2009

  • Dragostea e la fel ca o boala pe care daca nu o tratezi se agraveaza…si ca orice floare pe care daca nu o uzi se ofileste…
  • Cine are capacitatea de a se indragosti poate avea mereu incredere in iubire si in valoarea omului de care s-a indragostit!
  • Dragostea nu este numai flori zambete iubire ci inseamna si lacrimi dorinta pasiune si de aceea putini au privilegiul de a-i descoperi puterea.
  • Sa nu crezi ca poti stabili cursul iubirii caci ea daca te considera vrednic iti va indrepta ea cursul!…
  • In rai fara tine e moarte e gheata Si in iad linga tine e bine e viata!
  • Ai fost si ai ramas doar o amintire dar viata trece si voi lupta sa merg inainte…voi lupta precum trestia lupta inpotiva vantului .
  • Visez doar la tine… visez ca vei fi mereu langa mine. Oare visul meu se va implini?
  • Nu dispera cind soarta te apasa si nici nu plinge de-al tau destin caci dupa un chin viata-i mai frumoasa cum dupa ploaie ceru-i mai senin.
  • Dragostea este un dar nu o obligatie ascultati inima si ai incredere intotdeauna in persoana pe care o iubesti…
  • Ploua acum…Ar trebui sa te duci la geam si sa numeri picaturile de ploaie…atat de mult imi este mie dor de tine!
  • Dimineata nu maninc ma gindesc la tinela amiaza nu pot minca ma gindesc la tineseara nu pot minca ma gindesc la tineiar noaptea nu pot dormi mi-e foame!
  • Atunci cand soarele si luna se vor intalni atunci cand stelele vor cadea atunci cand oceanul va lua foc atunci shi eu te voi uita… .
  • 8 litere 2 cuvinte 1 singur inteles: TE IUBESC .
  • Daca Luna Ar Iubii Noaptea La Fel De Mult Cum Te Iubesc Eu Pe Tine .. Soarele Nu Ar Mai Rasarii Niciodata !!
  • Cand soarta imi va spune sa parasesc pamantul cand oameni fara mila imi vor sapa mormantul cand zile ptr mine nu vor mai existaatunci dar nici atunci eu nu te voi uita.
  • Esti primu` meu gand inainte de a ma trezi si esti ultimu` meu gand inainte de a ma culca.
  • Ai aparut ca un abur si de atunci imi insotesti pasii precum aerul nu am uitat primul sarut care inca ii mai simt amprenta lui.
  • De-ar fii universul o lume plina de femei si eu un astru printre ele eu tot pe tine te-as alege caci esti iubirea vietii mele… te iubesc..
  • Am scris pe cerul albastru dar norii mi-au sters cuvintele. Am scris pe tarmul marii dar valurile mi-au sters cuvintele. Am scris pe pamantul din gradina mea dar vantul mi-a spulberat cuvintele. Am scris pe inima mea si nimeni si nimic nu-mi va putea sterge cuvintele!!!
  • Daca pe fiecare fulg de nea ar fi scris Te iubesc si este ceea ce simt pentru tine ar trebui sa te uiti afara sa vezi ca a inceput sa ninga..
  • Daca vrei soare asteapta rasaritul;daca vrei curcubeul asteapta ploaia;daca vrei zapada asteapta iarna.Dar daca ma vrei langa tine nu astepta spune-mi!
  • Poti sa spui ‘te iubesc’ intr-o secunda? Daca da da-mi o secunda din viata ta itzi voi fura un minut te voi saruta o ora shi te voi iubi o viatza.
  • Pentru mine iubirea este singurul motiv pentru care mi-as dori sa traiesc o mie de ani..
  • Nu stiu ce s-ar intampla cu mine daca tu nu ai exista intotdeauna imi inveselesti ziua si ma faci sa simt ca traiesc cu adevarat. tu esti steaua mea calauzitoare care imi pazeste noptile. nu pot decat ca te iubesc foarte mult si tu esti totl pentru mine!!!
  • Pentru iubire nu se multumestemIn consecintam n-o sa iti multumesc nici eu. Doar te iubesc sublim si nebuneste. Atat de.pur total nepamantesc .
  • Te crezi buricul pamantului crezi ca numai tu contezi? Daca raspunzi da inseamna ca stii ca te iubesc.
  • Tu puti sa te-ndoiesti de soare/De focul ce scanteie-n stea/De legile nemuritoare/Dar nu si de iubirea mea.
  • Iubeste persoana linga care te simti bine linga care poti sa rizi atunci cind esti fericit si pe umarul caruia poti sa plingi atunci cind esti trist.
  • Te iubesc pt k existi te iubesc pt ca ma faci sa rad te iubesc pt tot ceea ce esti tu TE IUBESC pt ca TE IUBESC .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love is...
© Mesaje, urari si felicitari de dragoste de Ziua Indragostitilor - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace