miercuri, 28 ianuarie 2009

Mesaje noi pentru 14 februarie

Azi e ziua noastra, e ziua iubirii care ne-a antrenat in atatea clipe nemasurabile de fericire necontenita si iubire angelica.

Iar cu ocazia acestei zile, din suflet vreau sa-ti urez zile pline de iubire, de fericire si implinire.

Fie ca iubirea ce ne leaga, sa nu se disipe niciodata si sa se pastreze vesnic. Sa facem din ea un model pentru a-l oferi si celorlalti, precum o lectie de iubire adevarata tuturor celor ce inca nu traiesc destul de intens dragostea de care au parte, "sa daruim totul, sa sacrificam totul fara speranta de rasplata".

Sa ma faci cea mai fericita fiinta, sa traiesc pentru totdeauna in al noualea nor asa cum ma faci sa traiesc acum. Niciodata sa nu uitam cuvintele ce ne incanta ziua, simple si minunate, spuse in cel mai calduros mod, sa nu uiti niciodata sau sa incetezi a spune TE IUBESC!

I-am cerut lui Dumnezeu o floare - şi mi-a dat o grădină,
I-am cerut lui Dumnezeu un pahar cu apă - şi mi-a dat un ocean,
I-am cerut lui Dumnezeu un înger - şi mi te-a dat pe tine…

Ai aparut in viata mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus in suflet caldura si gingasia nesfarsita , cu zambetul tau m-ai invatat sa cunosc blandetea pana atunci necunoscuta… sarutul tau mi-a daruit dulceata nemaintalnita, ochii tai senini mi-au aratat ca dragostea exista, iar tandretea si frumusetea sufletului tau mi-au cucerit inima!

Iubire fara sarut
E un lucru neplacut
E ca cerul fara luna
E un clopot ce nu suna!

Sa iubesti, sa fii iubit este tot ce ti-am dorit!

Zambetul tau e raza de soare
Iar cand te vad, inima mea bucuroasa tresare…
Ma uit la tine si gandesc:
O, Doamne, cat de mult te iubesc!!!
Daca-n lume mai exista,
Spatii goale printre randuri
Ce cuprind a ta privire
Si-ale mele triste ganduri
Prin aceste spatii goale
Vin mereu ca sa-ti vorbesc
Ca din toate-n asta lume
Doar pe TINE te iubesc!

Fiecare suflare a mea, fiecare gest reflecta tot mai mult dragostea ce ti-o port. Nu trece secunda in care imaginea ta sa nu-mi perturbeze gandurile si ca un fior sa nu ma faca sa tresar si sa tanjesc dupa dulcele tau sarut…

Lasati-va purtati pe aripile iubirii, uitati de toate rautatile ce ne inconjoara, doar iubiti si veti fi iubiti!

Mai multe mesaje/smsuri/urari de dragoste de Sfantul Valentin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love is...
© Mesaje, urari si felicitari de dragoste de Ziua Indragostitilor - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace